Förresten

Jag skrev härromdagen att jag skulle presentera min mat-plan. Det hade jag helt glömt! Men i alla fall, den är ganska så simpel! Jag tänker bara äta sånt som min kropp mår bra av. Ska skriva en lista på vad det är sen. Och så undviker jag sånt som jag vet inte är bra för kroppen, typ snabba kolhydrater, rött kött och tillsatser. Men samtidigt ska man lyssna på kroppen och bara äta tills man är precis lagom mätt. Det är något som jag övar på och det går bättre och bättre för varje dag!
En av mina favoritmodeler sa i en intervju att hon aldrig åt något som inte var bra för henne och hennes kropp, och jag blev så jäkla inspirerad. Och det verkar ju fungera toppen bra! Men en liten bit kaka eller choklad någon gång ibland är bra på ett sätt, det är bra för själen. Men inte som en vana och inte för mycket, bara någon gång sådär.. typ på julafton skulle jag tro!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Ät mycket vegetariskt och typ quinoa/bulbur, det mår kroppen bra av och man håller sig mätt en bra stund :)

2010-12-16 @ 11:58:25
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0