Hej

Jag lever, tror jag. Nä alltså fy fan vad motivationen är avsaknad! Blä alltså, här är det helt depp. Men jag har intsett att just nu kan jag inte hålla på och räkna kalorier. Så därför så försöker jag hämta inspiration från personer i min närhet som jag tycker verkar vara hälsosamma och som är smala och snygga.

Jag försöker känna efter om jag verkligen är hungrig eller om jag kan vänta lite till. Sen så ännu viktigare, jag känner efter när jag är precis mätt, äter jag små portioner långsamt. Det fungerar just nu när motivationen sviker mig. Jag kan inte säga när bloggen kommer att bli mer aktiv, men det kommer senast strax efter nyår. Inför det nyåret så är väl alla pepp? Då kan man börja om sitt liv på ett nytt vitt ark.. så fånigt egentligen!

Förresten så visade vågen 62,6kg idag. Fy fan vad pisamt, men jag ger ändå inte upp. Jag bara släpper lite på kontrollen och hoppas att jag kan förändra min livsstil. Sånt tar tydligen tid. Och just nu så har jag faktiskt tid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0