Hohojaja!

Nu blir det jobb ända fram till julafton så det blir inget kaloriräknande för min del. Ska börja med det efter nyår. Men det positiva med mycket jobb är att man inte hinner äta, det negativa är att det finns massa godis i affären som man får äta upp.. och det suger! Jag måstemåste lära mig att säga nej!!
I helgen har jag bakat julgodis och visst, jag smakade lite och det var inte bra, men det som var bra var att jag inte kände något sug efter socker. Trodde att jag skulle bryta ihop totalt och käka upp alla ingridienser men jag var inte sugen alls. Det kändes verkligen toppen! Tänkte bara att jag skulle baka till alla andra. Men inte till mig, jag färtänar inte det riktigt för att jag är fet. Och för att jag mest av allt just nu vill bli smal! Imorgon blir det träning. Jag l ä n g t a r till våren när det är halkfritt och ljust ute så man kan vara ute och springa..

Jag ska fundera ut en super kost och träningsplan inför det nya året. Presenterar den här när den är klar!
Ha en kul jul, det blir dåligt med uppdateringar här i bloggen när det är så mycket att göra att varken tiden eller orken räcker till.. Men efter nyår kommer det som sagt att bli bättre! Det lovar jag både er och mig själv.
Stay strong! <3


Ja, vad ska man säga..
Supersnygg vs. äckligt kanske?


Kommentarer
Postat av: Nenna

Jag håller med dig där, längtar också till våren. Att få springa på gruset igen och mer effektivsera viktminskningen! :)

2010-12-22 @ 22:24:46
URL: http://frogsilence.webblogg.se/
Postat av: Anonym

lycka till <3

2011-01-01 @ 11:56:50
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0