Realod

Okeeeey! Nu var det dags att köra igen, jag vill ju det här så jävla mycket. Jag har fortfarande ingen plan, vet inte vad jag ska göra. Men jag vet vad jag vill i alla fall och det är ju en bra början! Eftersom att en plan saknas kommer jag att endast inta flytande föda tills jag kommit på något bättre. Detta får jag äta/dricka:

Te i mängder
Kaffe (svart)
Cola zero
Bulljong (med någon grönsak i ibland)
Smoothie (på lättmjölk och proteinpulver)

Och istället för att dricka juice (hur fan stavas det egentligen??) så komer jag att äta clamentin och apelsin ibland.
Sen ska jag även ta en vitamintablett varje dag. Hoppas att detta kommer att ge något resultat, vad som helst som är bra och pekar neråt. Jag ser detta som en lättare form av fasta bara för att få en start på något.

Nu blir det polkagris-Te med jordgubb, företagsekonomiplugg och så väntar jag på att min pojke ska komma hem från jobbet. Vi hörs imorgon, stay strong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0