Viktplan

Okej, det här är min viktplan tror jag. Eller ja, det är min plan just nu i alla fall. Jag får se om jag trivs med den. Egentligen tycker jag inte om när saker ska ta lång tid, jag vill att det ska gå snabbtsnabbt!! Men nu ska jag ge det ett försök, och om jag tappar intresset så får jag helt enkelt dra åt det hela lite mer. Jag vill ju gå ner i vikt och stanna där! Så jag måste se det som en förändring i min livsstil, och sånt tar tydligen tid sägs det.

Sist jag vägde mig så visade det 62kg nånting så jag får utgå från det.

30 december = 60,4kg
30 januari = 58,8kg
28 februari = 57,2kg
30 mars = 55,6kg
30 april = 54kg MÅL!

Detta borde min kropp kunna aceptera, det är ju absolut inget extremt!
Sen ska jag fortstta att äta 1000kcal om dagen, men jag har inget krav på mig att jag måste förbränna något utöver det kroppen gör automatiskt. Men tränar jag kan jag ta lite mer om jag vill, det är bra att låta sig först förtjäna att äta mer.
Heja mig och God Jul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0