Wihoo

Jag måste bara medela att det går ganska så bra med maten! Jag har vid flera tillfällen kännt mig behagligt mätt efter att jag ätit. Det är så underbart! Jag kan tänka, ja det hade varit gott med en apelsin just nu men jag är mätt så jag tar en senare närjag är hungrig igen. Det låter kanske fåningt, men det är så underbart skönt! För min del hör detta inte tilll vanligheten. Och jag har blivit frälst av te, och framför allt grönt te. Underbart mysigt när det är kallt ute.
Förresten så kollade jag på Victoria´s Secret Fashion Show i förrgår. Åh fy fan vad snygga dom är, får typ gåshud och bara.. jag vet inte vad! Dom är ju inte bara ofantligt snygga och sexiga utan dom ser ju även hälsosamma ut. Jämfört med andra modeller som till och med jag kan tycka är lite överdrivna, men än dock inte fula!! Jag tycker att smalhet är snyggt. Jag blev så sugen på att träna när jag kollade på showen, så nu längtar jag tills att våren kommer och man kan ge sig ut och springa. Men fram tills dess blir det simmning och att komma fram till någon bra kosthållning. Jag är på gång tror jag, och kommer inom kort att presentera min mat-plan. Min, åter igen, nya plan. Haha! Men man måste ju testa sig fram. Visst vill jag väga 54kg, men jag vill ju göra det för att min kropp ska se snygg ut. Jaja, jag återkommer imorgon!


Victoria´s Secret modellerna är mina nya förebilder! 


Kommentarer
Postat av: carro

visst är dem, önskar jag hade en sån kropp!

2010-12-13 @ 05:00:42
URL: http://carroka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0