Ångest

Ligger i min sägn och bara låter ångesten skölja över mig. Fryser, har frossa, pulsen slår stenhårt och händerna skakar. Pupillerna är gigantiska, känner mig nervös, är torr i munnen. Jag kan inte andas. Har ont i huvudet, är irriterad på småsaker. Känns som att jag ska spy utan anledning. Jag hatar när det blir såhär. Varför äter jag som en häst tills jag mår illa, när jag ändå mår så fruktansvärt dåligt av det. Varför? Varför blir det alltid fel? Varför gör jag alltid fel? Jag börjar bli desperat och deprimerad. På riktigt nu alltså. Fan.


Kommentarer
Postat av: sanny

när jag känner så där fokuserar jag på morgondagen. jag planerar att om jag äter mindre( eller inget alls) och tränar så kommer allt bli bra!

2010-11-16 @ 23:36:31
Postat av: F&L

Sanny: Ja, jag antar att det är så man får göra. Tack för stödet! Känner verkligen för att kämpa idag <3

2010-11-17 @ 10:04:49
URL: http://feelingsandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0