Attans!

Jag hade gått upp 0,4kg i helgen! Jävla alkohol, och jävla godis!! Aahhhhh!!! :O
Så, nu är det bra igen :)
Det värsta man kan göra när det går åt fel håll är att bli arg på dig själv och äta mer onyttigheter. Istället ska man peppa sig själv till att göra bättre ifrån sig nästa dag. Och glada nyheter, min pojke såg att jag hade gått ner i vikt, han sa att kändes när jan kramade mig. Gladtjej_91!

Idag har jag tagit en promenad på morgonen till min akupunkturbehandling. Sen har jag lagat god och nyttig mat. Dessutom har jag bakat cupcakes till min pappa som han ska ha med sig till jobbet. Fy vad drygt att baka något supergott och inte få smaka på resultatet! Men jag klarade det :)
Ikväll blir det simhallen för hela slanten. Hejaheja!!


Kommentarer
Postat av: fruit

älskar när pojkvännen ser och känner att man tappat i vikt! :D

2010-11-02 @ 10:29:49
URL: http://onlyfruits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0