Dagens 10nov

In: Vill inte säga
Ut: 260kcal

Fy fan, idag blev det hets. Först var jag inte hungrig alls, sen kom bara det där märkliga suget som ett stort hål i magen. Försökte att bara äta nyttiga saker, men sen ballade det bara ur. Jag har så ont i magen nu och ångesten bara sköljer över mig. Vill inte vill inte. Går fram och tillbaks till toaletten, vill spy, vill inte, vill spy, vill inte.
Stoppar tandborsten i halsen, ångrar mig. Tar nya tag, ångrar mig igen. Går omkring, får panik. Tillbaks till toaletten, okj bara för den här gången. Kör ner tandborsten igen, ångrar mig igen. Tar en dusch, hoppas på att kunna tvätta bort allt det äckliga. Tvätt mig ren. Men nej, det sitter kvar..

Kommentarer
Postat av: +

det är så himla jobbigt det där.

blev lite småhetsigt för mig idag också, suck.

2010-11-10 @ 23:32:53
URL: http://tystasteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0