Dagens 18nov

In: 847kcal
Ut: 323kcal

Idag har det gått bra, eller rättare sagt det har gått kalasbra! Har inte rört så mycket på mig, men idag var det ju trotts allt en vilodag och ändå så blev det 40 minuter snabb promenad. Jag är nöjd, och jag hoppas att jag kommer att kunna fortsätta vara det.
Förresten, för typ en timma sen tänkte jag gå och borsta tänderna för jag tänkte att jag inte skulle äta mer idag. Så skulle jag bara kolla hur mycket jag hade ätit, gissade på ca 800 och tycket att det fick räcka. Men sen såg jag att jag bara hade ätit 400kcal. Inte konstigt att jag har frusit som ett as iadg! Jag bara nejnej, det går inte, då kommer det hets imorgon. Så jag gick ner till köket och tryckte i mig en grekisk sallad och fruksallad med lättkesella. Nu är jag proppätt. Jag fattar inte varför min hunger är som bortblåst, måste vara all cola och pepsi. Men jag klagar inte! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0