Dålig period

Just nu har jag en dålig period i min viktnedgång. Det går segt och min kropp vill inte mer, men jag har ju just börjat?
Min kropp är mer skadad av dåliga dieter än vad jag vill erkänna. Så fort jag börjar gå ner så får jag massa problem. Just nu har jag typ någon blandning av magkatarr/magsjuka/karmp i magen (Samt träningsvärk, men det är ju bara positivt. Är nog den bästa sortens värk). Känns ju verkligen toppen! Vet inte vad det är jag och jag vill nog inte veta heller. Jag vill ju bara bli smal någongång?!
Och idag har jag inte kunna räkna maten så ordentligt som jag vill göra. Blir så fruktansvärt stressad, deppig och nervös av det. Känns som att "jaha nu har allt gått åt helvete" trotts att jag har ätit som jag brukar. Jag måste ta mig ur det här deppigheterna, för det är varken bra för mig eller min viktnedgång. Jag röstar för en bättre vecka nästa vecka, med mer träning (simning, ridning, powerwalk och pilates) och nyttig mat i små portioner. Måstemåstemåste peppa mig själv nu om jag ska lyckas, annars kommer det bara att stå still i livet, och på vågen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0