Down

Känner mig väldigt nere just nu :( Känner mig fet och misslyckad. BLÄ! Jag har i alla fall varit ute och promenerat i 90minuter. Vill bara springa ifrån alla äcklekänslor. Har inte varit sugen eller hungrig på någon mat idag. Åt ett ägg till frukost och buljong till lunch. Bra där! Det är bara att sätta sig ner och invänta hets-suget ikväll. Hejaheja.

Fick faktiskt en attack innan. Jag fick för mig att jag skulle äta ett ägg till mellanmål, kokt med smör på. Stoppade det i munnen, fick panik, spottade ut det direkt. Svor åt mig själv. Tänkte "fan jag har smör i munnen". Slände ägget. Skulle äta bröd med ost, blev äcklad. Stoppade en bit ost i munnen, fick panik. Spottade ut det med innan jag han tugga. Tänkte kolhydrater och fett på samma gång, det går bara inteinteinte! Hatar ost och bröd!! Slutade med att jag åt knäckemackor med light färskost och lätt kesella med massa jordgubbar. Bättre än onyttigt skräp, men inte så bra ändå.

Jaja, jag funderar starkt på att bli anorektiker igen. Det känns i alla fall bättre än att vara ett monster som tror att man blir smal av att äta mat. Då vet man vad som ska göras för att gå ner i vikt, eller rättare sagt vad man inte ska göra. Äta. Då vet man när man är duktig. Bra tankar jag har. Kan man välja en sjukdom? Eller är det ens en sjukdom, att ha en ätstörning? Det borde jag veta efterom jag har skrivit en stor undersökande uppsats om ätstörningar i psykologi B. Nej, jag vet inte. Jag bara svammlar. Jag bara vill bli smal och glad och nöjd och lycklig.


Kommentarer
Postat av: minnie

åh men tacktacktack! vad fin du är :) och varför har jag aldrig varit här förut? hur härlig blogg som helst ju! (y)

2010-11-11 @ 20:52:05
URL: http://minnielight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0