Drömmar

Hjälp! I natt har jag drömt så sjukt jäkla mycket. Jag tror jag tänker för mycket innan jag somnar, och så bara fortsätter det när jag somnat.
Innan jag vaknade så drömde jag att min pappa kom och väckte mig.
Han bara: "har du en till blogg?" (jag har en fotoblogg också)
Jag var helt nyvaken och försökte ändå vara "oberörd": Nej? Va vad pratar du om?
"Den där bloggen om massa ångest och att du inte äter? Vad är det för något? Viktnedgång på ingång? VA?"
Ja bara: "Vad snackar du om?"
"Mamma hittade den när hon googlade ditt namn"
"Nej jag vet inte va du pratar om!"

Haha jag har ju inte med mitt namn någonstans i bloggen, är ju anonym! Och det är ju inte direkt en "ätstörningsblogg". Jag äter nyttigt och tränar? Haha! Jag kommer att äta lite mer när jag väl nått min målvikt (har full koll på läget). Men mina föräldrar vet inget om att jag har mått dåligt innan, eller att jag lätt får ångest.
Fy fan i helvet vilken mardröm alltså!! :O Mådde riktigt dåligt när jag vaknade på riktigt. Usch!! Nu har jag nog återhämtat mig hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0