Ett till svar

Insåg att jag fått en till liten fråga från frågestunden! Vet inte om det är något fel på blogg.se? Ser inte alltid när jag fått en kommentar.

Vad gör du på fritiden? Alltså har du någon hobby typ?

Ja, alltså jag gör faktiskt ganska mycket och går sällan syslolös om man säger så. Som ni redan vet gillar jag att rida. Jag har jobbat som fotograf (och har planer på att fortsätta med det), så jag fotar en hel del på min fritid. Har gjort det över tre år nu, och jag har inte planer på att lägga av! Sen så tycker jag om att dansa, men jag har inte tid med det just nu. Jag har dansat hiphop, MTV och min senaste passion är orientalisk magdan. Det hade jag gärna börjat med igen (om jag blir smalare och mer vältränad!). Sen har jag tagit sånglektioner under två år, jag tycker verklligen om att sjunga men är inte speciellt bra på det. Haha, stackars min pojkvän som får stå ut med min sång! Jaja. Jag är överlag väldigt kreativt lagd och gillar att uttrycka mig på massa olika sätt. Tycker om att skriva också. Skrev mycket innan (har nog egentligen alltid gjort det, från dagen jag lärde mig skriva). Skriver främst poesi, om man kan kalla det så? Kanske får ni ta del av någon text någon gång här på bloggen. Vem vet?
Ja, det var lite om vad jag tycker om att syssla med! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0