Fan, men jag visste att det skulle komma.

..det var bara en tidsfråga.
Det har varit en grå, regning och mörk dag idag. Det började dåligt med att jag försov mig till jobbet. Det gjorde inte så mycket, men jag var tvungen att gå upp snabbat och utan att äta frukost kasta mig iväg. Hade ju bestämmt mig för att inte äta något alls på jobbet, men nu var det liksom svårt att hålla det. Men försökte vara ganska så nyttig, det gick ju lite sådär kan jag säga.
Blir så jäkla illamående av godis och kakor så när jag kom hem för att tag sen så kunde jag verkligen inte äta någon middag. Mådde superdåligt av att jag har ätit typ två dagars matintag av bara godis! Så toalettstolen och tandborsten lockade mer än vanligt. Det är ju inte prcis nyttigt att gå omkring med enbart massa godis i magen. Vet att jag inte spydde upp allt, det är ju nästa omöjligt. Speciellt när man inte ätit allt på en gång. Nu mår jag istället dåligt för jag tror att jag kommer att börja spy mer ofta. Men detta var en engångshändelse. Det var för att jag bara har ätit godis idag, alltså saker som kroppen ändå inte behöver!
Nu ska jag träna lite och sen duscha av mig alla äckelkänslor (förhoppningsvis). Ikväll kommer min pojke hit till Sverige. Det tackar jag för, tror jag behöver en kram. Bara han inte tar på mig mage typ, den är fetast just nu. Blä!

Jaha, nu går det inte ladda upp några bilder, blogg.se slutar aldrig att förvåna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0