Fy!

Jag hatar verkligen att känna mig ful. Det är få saker som är så jobbigt. Just nu sitter jag bara ner på en stol och tänker att jag vill vara smal smal smal. Jag vill ha större bröst, finare läppar, mindre hår på benen, längre hår på huvudet, renare hy i ansiktet, vitare tänder..
Ja, jag är nog helt enkelt utseendefixerad och det står jag för. Jag älskar när man känner sig snygg, det kan göra hela min dag!
När jag inte har gått ner i vikt eller har gått upp i vikt känner jag mig alltid ful och blir super deppig och otrevlig. Jag kan liksom inte känna något annat. Fy fan vad jag inte tycker om mig själv just nu!


Såhär vill jag att min mage ser ut nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0