Galenskaper!

Jag håller på att bli totalt galen här, men jag försöker lugna mig själv. Såja! Från igår till idag har jag gått upp ett halvt kilo?? Va?! Jaha, det var ju märkligt, men jag misstänker starkt att det inte är fettvikt utan vattenvikt som har lagrat. Menmen, istället för att bara gå omkring och sura över det kämpar jag på med träningen. Och maten går hur bra som helst. Känner skillnad på när jag är hungrig och när jag är sugen på något. Det är underbart!!

Jag har även kollat in mitt viktdiagram från när jag började med den här resan. Och om man kollar på min viktnedgång under hela perioden så ser man att trenden pekar neråt. Trotts att det finns lite toppar här och där, så blir topparna lägre och läger. I början tycker man att det är så lätt att gå ner för att man blir av med mycket vatten, men nu är det mestadels fett som försvinner. Och det har ju som vi alla vet en tendens att försvinna långsamt.


Det kanske inte är så dåligt trotts allt?
Det gäller att se förändringar under en period, inte från dag till dag.


Kommentarer
Postat av: sandra

nice =)

2010-11-12 @ 11:50:30
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0