Huuu alltså!

Jag har varit i stallet idag och fått en riktig omgång för magmusklerna. Kan knappt andas ut ordentligt. Vi gjorde massa övningar i arbetstrav och jag red en stor söt liten häst som är jätte fin, men jätte seg och lite lat. Men jag gjorde ett bra jobb och fick fram honom finfint!
Vidare så känns det som att jag håller på att bli/är magsjuk. Har superont i magen. Blä!
Kanska för att jag åt godis igår sen i alla fall, fy vilken ångest jag fick. Kunde knappt somna för att jag kände mig så förbannat äcklig. Nu känns det dock bättre! Ska ha en myskväll med mig själv ikväll, orkar inte gå ut på krogen. Jag är alldeles för sliten för det! Känns bättre att bara viila ut, och imorgon blir det jobb vid elva tiden.


Heja min mage, jag vill att den ska bli platt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0