I <3 Träning

Idag har jag köpt nya löparskor, och det behövdes kan jag säga!! Synd bara att det är så dåligt väder, jag vill ut och springa ju.. men inte när det är helt grått och regnar. Älskar att springa på våren och sommaren, ner till havet och längsmed stranden.
Idag har jag letat fram två tränings-DVDer som jag hade hemma. Ska börja träna pilates imorgon. Glad tjej!

Och så var det det där med att inte träna allt för mycket på en gång så man tröttnar.. men just nu skiter jag i det! Jag tror nog jag har blivit träningsberoende. Men att vila upp sig mellan passen är jag noga med, det är ju då som kroppen bygger upp musklerna som man har tränat. Och jag behöver verkligen muskler!! Är alldeles dallrig känns det som. (Vad äckligt det lät, jaja)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0