Jag ser det snöar, jag ser det snöar..

det var väl roligt, hurra! Eller? Nja, jag kan ju inte gå ut och powerwalka nu när det är så kallt. Tur att det finns en simhall i alla fall! Det kan vi hura för. Vad jag kan hurra för är också att min pojke kom hit igår! :D gladtjej_91
Han ska stanna här hela veckan och lite till..
Vad som man jag kan hurra för en tredje gång är att han tyckte att jag såg smalare ut, en lite smalis tydligen, och mer vältränad. Det tackar vi för.
Jag har inte velat väga mig idag, orkar inte se att jag inte har gått ner något igen, då känns det bättre att inte veta alls!
Men FY FAN vilken jävla träningsverk jag har från pilatesen i magen och ryggen. (Ursäkta språket!) Kan knappt andas in, sitta upp eller börja mig. Har till och med träningsverk i revbenen, känns som att någon har slagit mig!
Jaja, jag antar att jag behövde det, är i så dålig form om jag jämför med i våras.
Nej, nu ska jag gå och laga lunch, kyckling i tomatsås. Läste om en tjej innan, som hade svält ihjäl sig själv på enbart vatten och soppa under tre månader. Hon dog alltså på tre månader, från att ha vägt ganska mycket. Helt galet, sån attityd till mat vill jag inte ha (igen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0