Julen är här..

eller nej, kanske inte riktigt. Jag vet inte, det är så veligt med detdär. Men nu är det mitt huvud som spökar igen.. jag blir nervös. För julen. Nehej nu fan får jag skärpa mig. Så för att inte drabbas utav panik, utan istället vara förberedd så tänkte jag lite (igen) på hur jag vill att min jul ska vara. Själva julafton kommer firas hos min ena underbara syster, vilket jag verkligen ser fram emot. Blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på det, synd bara att min pojke inte följer med..
Jaja, vidare till JULMAT. Jag har kommit fram till att man kan äta precis lika nyttigt under julen som annars, och ändå äta "julig" mat. För om man tänker efter så handlar julmat om kryddor, det är liksom det som gör det. Kanel, nejlika, apelsin, ingefära, saffran, vanilj.. och ja, nu kom jag såklar inte på så många. Men ni fattar! Det är bara att krydda sin vanliga mat med julkryddor och vips så äter man julmat men ändå nyttigt. Kan det bli bättre? Toppenbra!
Okej allihopa, jag vet, jag är en tönt som skriver om min töntiga oro. Men för mig är detta en STOR lättnad. Jag känner mig redo! Jag välkommnar här med julen! (Kanske fortfarande lite tidigt? Äh, det strunta jag i.) Imorgon bär det av till en supermysig julmarkand. <3


Håhå den magen alltså!


Kommentarer
Postat av: Sofia, Hälsofreak

Svar: Jo, jag kan absolut göra en utvärdering om det sen :) Jag köpte detoxen i en butik som heter Life i Uppsala för ett erbjudande på 198 kr, ordinarie pris är nog ca 259 kr. Den finns att köpa på deras hemsida ocskå som heter lifebutiken. eller på bodystore.com :)

2010-11-19 @ 15:19:19
URL: http://halsofreak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0