Mäta framgång

Jag har fått massa tips om att jag inte bara borde väga mig, utan att också mäta mig. Jag har tänkt att det blir för mycket och att jag inte orkar. Men nu när folk säger att det syns att jag har gått ner, trotts att vågen visar något annat så är det kanske trotts allt en bra idé!
Jag är så skadad, tänker att det  ara är vikten som spelar roll om man är snygg eller inte. Måtten har jag sldrig brytt mig om. Så nu får det bli ändring på det. Jag har försökt några gånger innan men tappat intresset, har liksom mätt på massa ställen och mätt fel och så vidare.
Men jag tycker inte om att mäta min mage för den är ofta alldeles uppsvälld (är laktosintollerant och har tendens till magkatarr), och då kan det ju bli lite fel sisådär. Fast det har blivit mycke bättre nu på senare dar om jag tänker efter. Jag kan ju bara låta bli att mäta om magen är rund någon dag. Så får det bli! (haha, nu fick ni helt följa med i min tankegång).

Så här ser min plan ut, jag ska mäta mig på tre ställen en gång i veckan (måndag morgon tror jag det blir). Det är dom ställerna som jag tycker är fulast på mig, och som jag verkligen vill se skillnad på. Det blir låren, under brösten och höfterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0