Nej nu jävlar!

Jag tror jag lägger mig ner här och dör lite nu.

Jag har gått upp till 62,3kg??? Men vad fan. Jag vägde det igår också innan hetsen. Tänkte att det var vatten eller något, så jag försökte ignorera det. Men nej då. Jag fattar inte?!?! Om det är en platå, och min kropp inte vill släppa iväg så ycket fett nu så borde jag ju i alla fall stå stilla i vikt. Inte gå upp så här jävla orimmligt mycket på så kort tid!
Jag känner på mig att något är fel. Har haft ont i magen i snart två veckor nu, fast det börjar kännas bättre. Men jag vet inte vad jag gör för fel! Jag vet exakt hur mycket jag äter och hur mycket jag förbränner (eller ja, hur mycket jag tränar). Jag vet att siffror inte alltid stämmer överens med verkligheten men det ger ju en fingervisning. Jag vet inte vad jag ska göra. Det här är helt sjukt. Helt jävla galet.

Är det någon av er läsare som har något tips eller vet vad det kan bero på?
Om inte, så kan ni i alla fall passa på och ställa en fråga eller två här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0