Paus där

Jag har haft en liten kaloriräknarpaus under helgen. Men samtidigt så har jag inte ätit hejdlöst hur som helst. Jag kände att jag behövde få känna efter lite och bli mer taggad inför nästa vecka. Det känns jobbig och stressande men samtidigt befriande att inte räkna allt man äter. Jag hoppas att jag kan gå ner något nästa vecka, istället för att gå upp..
Nu sitter jag med slingblondering i håret och ikväll hoppas jag på en myskväll med min pojke. Han åker nämligen tillbaks till Norge imorgon. Jag är lite ledsen för det, det gör liksom lite ont i hjärtat.
Imorgon kväll ska jag sätta mig ner efter jobbet och svara på frågorna :) Ha en fin, trevlig och mysig lördagskväll!


Älskar hennes kinder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0