Snö

Vad mysigt att vakna upp och se massa snö utanför fönstret! Och snart bär det av till stallet. <3
Idag är det 10dagar kvar till att jag ska nå mitt första delmål. Jag har vissa farhågor om att jag inte kommer att lyckas. Vet inte vad jag väger idag, ska väga mig på måndag, men sist jag vägde mig (i förrgår) var det ju 1,5kg kvar till målet. Det är absolut inte omöjligt, men eftersom min viktnedgång har stannat av och går vansinningt segt just nu så är jag lite orolig. Jag menar hur pinsamt vore det inte att misslyckas med ett så enkelt mål? Men jag har bestämmt mig för att typ 60,4 och nedåt är helt ok, jag menar kroppen slutar aldrig att förvåna och den är ju trotts allt levande. Jaja, det blir till att kämpa som en tok den kommande veckan, och den här helgen med för den delen! Ikväll blir det bio, Harry Potter!


Kommentarer
Postat av: - Raspberry

blev sååå glad när jag såg snön<3

2010-11-20 @ 17:11:42
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0