Suger

Förlåt för att jag suger på att uppdatera. Jag är bara allmänt deppig just nu och orkar inte skriva massa tråkigheter på bloggen. Fan allt suger just nu. Allt är bara svart och ångest varje dag. Allt känns som att det är för sent. Jag känner mig tråkig, orkar typ inte träffa någon.
Dessutom känner jag mig smällfet. Jag har spytt två gånger den här veckan. Det är ju verkligen jättebra. Inte. Känner att allt gammalt börjar komma tillbaka. Och det är ju alltid kul. När man känner att livet går baklänges, verkligen.
Funderar på att spy nu igen, men jag vågar inte. Jag skäms och skulle nog dö om någon kom på mig!
Jag vill ju bara bli smal, så har jag ett problem mindre att oroa mig för. Jag vet att mitt självförtroende och min självkänsla kommer att bli starkare. Jag kommer att tycka det är trevligt att träffa folk. Jag kommer inte att välja att sitta hemma för att jag känner mig så förbannat ful och fet. Typ dallrig som en stor fet rosa jävla gris.


Turn me on, you´re going home with me tonight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0