Tröööött

Ja, nu är jag helt slut! Har tränat som fan idag. Powerwalk i sammanlagt 110minuter och sen simning på det. Min kropp vill bara lägga sig ner och sova! Om vågen inte visar framgång, alltså nedgång, imorgon så vet jag helt ärligt inte vad jag ska ta mig till. Inte för att jag vill ge upp, det gör jag bara inte, men det är inte kul när jag inte ens har gått ner 0,1kg på fyra dagar!?!?! Ligger bara kvar på samma hela tiden. Jag fattar inteinteinte. Om det håller på så här så får jag väl kolla upp min ämnesomsättning. Har hört att den kan bli lägre om man äter p-piller, men dom studierna är inte helt klara än. Men jag antar att jag får ge det några fler veckor.. Men man blir ju så osugen på att vara hurtig, blä! :(


Kommentarer
Postat av: Sofia, Hälsofreak

Svar: Jag står också helt stilla i vikt, blir galen! Så därför funderar jag på att börja med en detoxkur nästa vecka, kanske funkar :)

2010-11-04 @ 18:25:16
URL: http://halsofreak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0