Ur funktion

Ursäkta min frånvaro, jag hoppas att det kommer bli bättre den här veckan. Jag har haft så mycket att göra med både jobb och plugg. Och lite träning. Men jag har inte ränkat kalorier på hur länge som helst känns det som, det finns liksom ingen motivation. Känner mig äcklig. Det känns som att jag kämpar i motvind just nu, jag kommer ingenstans hur mycket jag än kämpar. Sen blir jag desperat och tar till fel metoder, jag vill göra det här på ett bra sätt! Jag vill att det ska vara hållbart och rätt.

Imorgon skulle jag ha nått mitt första delmål, men det vet jag redan nu utan att ha vägt mig att jag inte har gjort det! Det känns förjävligt, jag trodde verkligen att jag skulle fixa det. Men det går inte. Min kropp vill nog egentligen inte ner i vikt, även om mitt huvud säger det. Men nu har jag fösökt i snart två månader utan större resultat. Jag kan inte stressa fram det här har jag insett nu. Jag måste låta det ta tid, utan att tappa intresset. Därför ska jag nu göra om mina delmål, sprida ut dem lite mer. Huvudsaken för mig är att jag ror hela projektet i land till slut! Nu har jag i alla fall testat att göra på den här sättet.
Men just nu hänger inte min kropp med i det tempot som hjärnan vill. Och det är ju faktiskt rätt så segt att gå ner när dom "normala" siffrorna säger att man inte bör det, när siffrorna säger att man är normalviktig (även om jag inte är det, jag är ganska fet just nu, på riktigt alltså!).

Imorgon får ni ta del av mina nya delmål och min plan med träning och mat. Hoppas att ni inte har tappat intresset för mig och min resa. Jag har idag insett att den kommer att ta längre tid än vad jag hade räknat med. Men jag vill fortfarande komma fram till min destination, mitt mål. Jag tänker INTE ge upp förrens jag är framme!!
Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0