Utvärdering av detoxen

Veckans detox ledde nog mest till att jag åt mycket grönsaker och nästan inga snabba kolhydrater. Och det var ju såklart bra, men den typen av kost brukar jag hålla mig till i vanliga fall.
Jag har inte kännt att det har varit bättre på något sätt att inte äta rött kött, men det har inte varit sämre heller. Mitt sockerbegär är kvar, men dock så är det lite mer kontrollerat, så det är ju bra.
Jag kommer kanske göra en mer utrensande och striktare detox inom en snar framtid, om jag stöter på någon platå och stannar i vikt. Men just nu så ska jag äta det som jag känner för, förutom allt (jävla) socker då.
Sen tycker jag att det var jättebra att plannera dagen innan vad man ska äta, och på vilka tider så att det passar med allt som man ska göra under dagen. Då äter man ju mer regelbundet också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0