Vad fan är felet!

Jag tror jag döööör! Eller nej, det gör jag ju inte.. men varför har jag gått upp yttligare 0,2kg?? Nu väger jag 62kg?? Vad är felet. Jag rör på mig varje dag, jag äter inte mer än 1000kcal, och om jag gör det så rör jag på mig ännu mer. Jag fattar ingenting??? Sämsta dagen på länge, alla dumma tankar kommer tillbaks. Jag är äcklig som tror att man kan äta normalt och var smal. Jag är äcklig som äter massa fett. Jag är äcklig som är fet. Fan nu blir jag ledsen. Jag vill ju bara att det ska bli bra?

Okej, planen nu är att fortsätta med detoxen veckan ut. Om det inte pekar neråt på vågen efter denhär veckan kommer jag att ta till andra metoder. Och det blir inga lagom metoder om man säger så. Jag vet att man inte bör svälta sig men just nu så struntar jag i det. Jag vill ner i vikt nu! INTE upp.

Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0