Varför?

Det frågar jag mig väldigt ofta. Jag undrar varför jag beter mig som en häst, bara äter tills jag spricker ungefär. Varför gör man så att man mår dåligt medvetet. Men om jag äter för lite mår jag dålit, svimmar lätt och blir illmående och får gigantisk huvudärk. Äter jag för mycket får jag ångest och känner mig värdelös. Varför kan jag då inte bara lära mig vad som är lagom och balanserat? Jag fattar inte det här, kan någon förklara för mig!? Jag tror inte det. Känner mig äcklig med mina 1000kcal (som ändå bara blir mer varje dag). Därför drar jag härmed åt det hela yttligare och bestämmer mig för att äta 800kcal om dagen fram till den sista november. Sen får jag se hur kag går vidare. Jag MÅSTE skärpa mig annars vet jag inte vad som händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0