Åktur och citronvatten

Sitter på bussen nu, är framme runt halv nio. Ska faktiskt bli skönt att komma hem! Hinner absolut inte att gå till simhallen ikväll och träna dock. Jag tar det imorgon, nu är jag taggad för att sätta igång!! Imorgon ska jag också börja dricka ett glas med 2dl varmt vatten med en halv pressad citron i. Det är bra för kroppen, hjälper njurarna att rensa ut osv. Och detta ska jag dricka ca 30minuter innan frukost, innan jag går ut och går 30min. Det hade jag nästan glömt, att jag skulle börja promenera också. Det kommer bli bra det här! Riktigt bra!
Imorgon ska jag också komma iväg och köpa probiotika- (tror det heter så) och vitamintabletter, jag behöver även ett par nya träningsskor. Ska försöka fixa det i veckan.
Nä nu blir det film, Moulin Rouge för hela slanten!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Men det är ju jättebra ju, då är du lite lättare än mig än så länge :) Hur läng har du försökt gå ner i vikt? :)

2010-10-25 @ 17:58:42
URL: http://halsofreak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0