Dagens 15 okt

Idag har det gått bra, men dock lite svårt att räkna kcal när man äter ut, åt middag på café och det var mysigt. Tog en sallad för säkerhetskull.

In: 1140kcal (lite för mycket, men det får man leva med) NYA tag imorron! :)

Ut: 330kcal

Enligt mitt kcal program på datorn, som räknar ut hur mycket man måste göra av med varje dag för att äta en viss mägnd mat för att nå en vikt ett speciellt datum säger att jag måste göra av med 64kcal/dag. Det låter ganska lite tycker jag, men det gör ju abslout inget om man gör av med mer såklart. Skönt att man inte behöver känna någon press!
Men håller man sig inte till planneringen och inte går ner så kommer programmet säga till mig att förbränna mer. Smart va! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0