Dagens 16okt och 17okt

Har sovit hos min fina vän i går och åkte direkt till jobbet från henne, så det blev inte någon up-date igår.
Hatar att jag jobbar i en godisaffär på söndagar. Hatar att chefen alltid säger att man får äta hur mycket godis man vill sålänge man jobbar. Känner mig så svag och FET.
BLÄ!!!
Har gått sämst, hatar helg.
Känner mig så fruktansvärt äcklig.
Fyfyfyfyfy!
Jaja, det är bara bita ihop och jobba hårdare nästa vecka. Som fan. Imorron ska jag åka till Norge och hälsa på min pojke som bor där. Ska stanna en vecka och den veckan borde det inte vara några problem med att dra ner på maten yttligare lite till, med tanke på hur DÅLIGT det har gått i helgen.

16oktober
In: 1309kcal
Ut: 656kcal

17oktober
In: 1920kcal
Ut: 506kcal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0