Dagens 19okt

In: 836
Ut: 354

Var ute och åt middag på restaurang igår. Förr i tiden var jag alltid jättenervös när jag skulle göra det, men nu för tiden går det hur bra som helst. Men när en i sälskapet sa till mig att jag kunde äta en förrätt (som jag hade tackat nej till) även om jag ville vara nyttig kände jag hur paniken kom krypandes lite sakta sådär. Sen sa han; du får ju inte svälta dig!
Jag bara; "hehe, nej då det gör jag inte" och log allt jag orkade! Det kändes som att ALLA så hur fake det var och att jag skulle börja gråta i ren panik när som helst. Men sen blev det inget mer prat om det. Jag var bara otroligt nervös hela middagen att det skulle komma upp några frågor om det, kände mig sådär lagom paranoid.
Hatar när folk blir misstänksamma när jag inte ens har gått ner något speciellt. Ser ju fortfarande ganska fet ut :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0