Dagens 24okt

In: 1063kcal
Ut: 539kcal

Idag hände något som jag inte brukar göra. Efter att jag hade ätit upp min middag kände jag mig helt nöjd med dagen. Vanligtvis brukar jag bara äta när jag känner att jag är absolut hungrig. Men jag insåg att jag ätit lite för lite idag, så jag tvingade mig själv att äta lite lite till för att få i mig tillräckligt. Och nu på kvällen är jag alldeles behagligt mätt ändå. Det kändese bra, för jag vet att jag kommer att gå ner i vikt även om jag äter trotts att jag inte är helt hungrig. Jag vill inte gå in i svältläge, och några dagar senare börja hetsäta massa. Jojobanting är inte min grej, jag har tyvärr testat. Heja mig, jag tror jag är på gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0