Dagens 30okt

In: 741kcal +ett glas vin, två cider och en jäger-shot (inte bra med alkohol när man ska ner i vikt, men ibland får man unna sig!)
Ut: 394kcal

Det känns dumt att dricka alkohol, kände mig tjock och äcklig, men va fan ibland äre ju fest! :) Det var kul igår på halloweenpartyt. Och nu ska jag snart åka till jobbet. Jag ska som sagt unna mig liiiiite lite godis om jag vill ha. Men inte choklad, det är för mycket fett och socker på samma gång. Jag har inte vågat väga mig ännu, känns inte som att jag har gått ner något. Jag får göra det imorgon. Och på måndag börjar min detox-vecka. Jag älskar att äta nyttigt och lagom för man mår så himmla bra. Jag förklarar vad min detox innehåller senare idag.




Kommentarer
Postat av: emelie

fin blogg :)

2010-10-31 @ 19:15:44
URL: http://femtioenkilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0