Happy Halloween

Ibland blir det så, att man inte orkar räkna och väga exakt allt man äter. Och så blev det till lunch idag. Men jag kände efter tills jag var mätt och det blev ju inte helt okontrollerat. Ikväll blir det dock alkohol, tror jag. Och imorron kommer jag nog unna mig liiiiite godis. Men så var det det där med liiiiite... jaja, jag får se hur det blir. Det är lättare att tänka allt eller inget (inget).
Idag har jag varit i stallet, det blev hoppträning på en pigg häst som var lite vild. Och mina benmuskler är inte vad dom har varit! Men jag hoppas att dom kan bli, det är en bra början i alla fall. Nu är jag helt slut i kroppen!
Den här helgen är det ju halloween, och då kan det lätt bli mycket godis och andra onyttigheter. Men jag har bestämt mig för att i år ska jag inte fira alla högtider med mat. Varför ska man göra det? Man kan ju faktiskt njuta på andra sätt! Ska tänka så till jul också. Jag menar man måste ju inte käka pepparkakor varje dag bara för att det är december, det är ju inte ens speciellt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0