Motivation

Jag har fullt med motivation och det känns underbart. Har inte haft det på länge, det är därför jag har gått upp så mycket under en tid.
Menför att öka motivationen yttligare lite till ska jag ge mig själv belöningar när jag uppnår mina delmål.

Delmål 1: Nytt smink från MakeupStore
Delmål 2: Hårförlängning
Delmål 3: Tandblekning

Och om jag är i mål på alla hjärtans dag ska jag ha en riktigt mysig kväll med min pojke! <3 Fast det ska jag ju ha annars också såklart. Men då kommer jag att känna mig extra snygg, ska nog köpa nya underkläder till den dagen om jag lyckas. Älskar snygga underkläder, men inte om man inte känner sig snygg i dom förståss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0