Nu, nu, nu!

Jag vill väga mig nu för att se om det har gått bra utan träning. Men det finns ingen våg här.. åh!
Det är så jobbigt att inte veta alls, men jag hoppas att jag har gått ner en hel del när jag slutligen hittar en våg. Jag kommer nog kunna väga mig imorgon. Jag har hört att man bara bör väga sig en gång i veckan, så jag får väl hoppas att detta är bra. Men jag är lite nervös, för ibland spelar min kropp mig ett spratt och visar mycket mer än vad den borde om man bara kollar på in/ut-taget. Även om det i dom fallen handlar om vatten-vikt så är det ju inte alls roligt, man känner sig inte alls duktig. Ja, ja.. man går ju i alla fall inte upp i vikt av att inte väga sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0