Plan mat

Jag kommer att äta 1000kcal om dagen, det är precis lagom tycker jag. För visst kan man pressa sig själv att äta ännu mindre, men det mår man för det mesta inte bra av. Inte jag iaf. På det här viset så kan man också slippa h.ä. vilket är vanligt om man äter alldeles för lite.
Det är bra att äta mins 5 gånger om dagen, alltså att fördela 1000kcal i 5 mål, för att hålla igång förbränningen. Det är även bra att äta på fasta tider, för att vänja kroppen, men det kan vara svårt att göra det vissa dagar.
Jag kommer även att äta vad jag känner för, så länge det inte innehåller mycker socker.

Så här kommer jag att äta:

Frukost: 250kcal (25%)
Mellanmål: 100kcal (10%)
Lunch: 300kcal (30%)
Mellanmål: 100kcal (10%)
Middag: 250kcal (10%)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0