Tips!

Allevo Fiber+ är en produkt som jag faktiskt kan rekomendera. Dock så är det inget mirakel medel, men det är lite hjälp på traven.
Jag tycker att dom tar bort ett viss sug efter att äta, men dom tar inte bort hunger helt och hållet. I och med att dom inte är extremt dyra, men ändå blir ganska dyra i längden kanske man inte vill äta dem varje dag i resten av livet. MEN det finns en sak som är värt att veta innan man testar.
När man slutar äta dom kan man känna sig lite mer sugen på mat än vanligt. Det är inget jättesug, men det finns ändå där. Därför tycker jag att man ganska så lätt kan känna sig lite beroende av dom.
Om man går på en pulverdiet tycker jag att dom är väldigt bra att ta under tiden, det underlättar verkligen! Men om man äter en "normal" kost tycker jag inte att man bör använda dom varje dag.
Det blir svårare att sluta med dom, utan att börja äta mer, ju längre tid man använt dom. Så min rekommendation är att bara ta dem vi vissa tillfällen.

*När man blir bjuden på mat, och man inte vill tacka nej och vara osocial. Då kan det vara bra att ha tagit dom för att undvika att äta alldeles för mycket.

*När man ska gå ut och äta, och inte vill riskera att äta för mycket. Men man samtidigt inte vill stanna hemma.

*När man vill unna sig något gott, kanske på helgen, under någon fest eller liknande, och samtidigt inte vill riskera att överäta.

Jag brukar alltid ta två stycken, minst 30min innan jag ska äta. Tänk på att ta dem med mycket vatten!!


Finns bland annat att köpa i vanliga matbutiker.
Kostar ca mellan 80-100kr för 90kapslar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0