Donken

Idag blev det middag på donken. Först tänkte jag hell no! Inte en chans att jag äter något därifrån! Men jag var utmattad och yr, och skulle ändå gå och handla mat sen så jag orkade inte streta emot. Det blev en cheeseburgare, 300kcal helt ok middag även om jag föredrar lite fräschare mat. Men nu såhär efteråt får jag lite panikkänslor, känner att fan min mage har blivit superfet bara för detta. Trotts att jag har hållt mig under 1200kcal idag som vanligt. Men samtidigt vet jag att jag bara inbildar mig, bara för att det känns så fruktansvärt förbjudet att äta på mcdonalds. Typ som om man äter godis, kakor eller pizza. Även om jag bara äter litelite så känner jag att fan, nu blev jag ju fet och så blir jag äcklad av att vara i min egna kropp. Om jag äter lika många kalorier i frukt så känns det bara bra. Det är lite konstigt det där! Dumma huvud som luras..


Kommentarer
Postat av: danni.

Det är mycket mer mat med 300 kcal äpplen än en cheeseburgare. just sayin'.

2011-02-18 @ 09:48:07
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Fast det ÄR ju inte lureri utan hjärnan som tänker lite hälsosamt. Fruktkalorier är bättre kalorier liksom. Men såklart ska man även kunna unna sig en hamburgare utan att få ångest!

2011-02-28 @ 11:53:54
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0