H E T S

Jag har ont i hela kroppen. Jag hatar när det blir hets. Jag hatar det efteråt. Under själva skedet tänker jag inte så mycket, det är liksom inte jag som gör det. Det är inte jag som styr..

Dagens intag:
1 macka med ägg och kaviar
ca 50g lösgodis HETS
250g choklad (vem fan äter ett kvarts kilo choklad egentligen!?!) HETS!
2 tacos
1burk socker-fanta HETS
3 glas juice HETS
30g torkad frukt HETS
1 skål popcorn HETS

Jag är verkligen inte normal! Detta är helt sjukt!!
Toaletten lockar väldigt mycket just nu, men nejnej jag har övervägt att inte spy. Får se hur länge det håller? Jag ska träna som fan imorgon. Jag ska träna tills jag mår illa och blir yr!
Men just nu är min mage så jävla fet, det känns även som att det har satt sig på min hals, armar och lår. Jag hatar när det känns som att allt man äter direkt sätter sig som ett fettlager på hela kroppen. Jag känner mig helt paranoid. Jag ser liksom hur jag växer om jag ställer mig framför spegeln, jag expanderar framför mina ögon. Så jag låter bli att titta i spegeln idag, och imorgon.

Jag vill inte leva såhär, jag vill vara normal. Jag vill leva normalt där kalorier, fett och vikt inte är livet. Men jag kommer aldrig komma ur det när jag lever såhär, när jag inte har några rutiner, bara sitter hemma och pluggar. Det har blivit så mycket värre, alla tvångstankar, sen jag tog studenten och blev värdelös..

Men okej nu ska vi vara glada. Och positiva. Typ. När jag har hetsat blir jag alltid pepp till att verkligen skärpa till mig och kämpa med att bli av med dom sista kilorna. Den sista fetman som hänger kvar som en parasit på min kropp. Så den kommande veckan ska det brännas fett som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0