Ingen aning

Jag har ju feestylat lite med maten och inte räknat eller tänkt så mycket på det mer än att äta när jag är hungrig tills jag blir lagom mätt. Det har fungerat ganska bra. Men jag har fått jätteproblem med magkatarren, så fort jag äter något vad som helst (till och med om jag dricker vatten) så får jag kramp och kan inte stå upp. Det har såklar påverkat mig så att jag inte har velat äta så mycket, och jag har inte kunnat det heller eftersom det har gjort så ont. Jag ska kolla upp det på måndag iaf, hoppas det blir bra snart.

Men en riktigt god nyhet är att jag har börjat träna ordentligt! Spinning i måndags, ridning i tisdags (jag trillade av och sträckte ryggen men det har gått bra att fortsätta träna ändå, tack och lov!), jag gymmade med instruktör i onsdags och idag blir det gymmet igen.
Och det bästa med allt är att det är så kul! Längtar till nästa träningspass varje gång, så jag hoppas att det håller i sig. Men det tror jag för det finns så mycke olika träningspass och grejer på gymmet så det borde inte vara något problem.

Jag har dock inte vågat väga mig på typ två veckor, och jag tänker inte göra det på ett tag, tror jag. Jag får se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0