Ingenting

Idag har det inte hänt speciellt mycket! Jag har varit så supertrött hela dagen att jag inte orkat göra något. Dock lyckades mamma ta med mig på en promenad i vårsolen. Det var trevligt. Nu har jag i alla fall tänt lite ljus på mitt rum, och funderar på att unna mig en kaka i alla fall. Jag får se hur det blir med det..
Det är nämligen såhär att jag har fortfarande ont i magen dygnet runt ungefär. Därför har jag inte så bra aptit just nu.. får bara ondare om jag äter. Därför har jag inte kunnat äta så mycket idag, och varför inte unna sig något gott om man ändå inte kan äta så mycket av det? Det blir ju begränsat av sig själv..
Men oj vilken beslutsångest jag får, ska jag, ska jag inte? Jag vet inte om jag vågar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0