Jag lever..

..men det strular fortfarande med datorer här. Jag fick min nya dator och allt var frid och fröjd. Men sen slutade den att fungera och problemen hopade sig ännu en gång. Men nu verkar det som att allt är på väg att lösa sig ordentligt. Det tackar jag för, och jag hoppas att ni inte glömmer bort mig sen när jag kan börja blogga ordentligt igen.

Men en liten snabb update om min situation kan jag ändå hinna med. Igår införskaffade jag gymkort och var på ett spinningpass. Spännande och trevligt, på onsdag blir det gyminstruktion. Jag tror det kan bli riktigt bra det här.
Maten har gått dåligt men går bättre nu. Kör på med min lista och äter någon form av detoxmat. Jag har fått vansinniga problem med typ magkatarr så jag ska gå och kolla upp det. Har ont i magen hela tiden och sover dåligt. En person tyckte att jag ska börja i terapi, men jag vet inte.. Mer om det senare!

Vi hörs när allt har kommit till rätta här, och det blir förmodligen i början av nästa vecka.
Stay strong!

Kommentarer
Postat av: danni. blåmärken i mitt huvud.

vad äter du när du detoxar? ♥

2011-02-01 @ 14:50:52
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0