Jag orkar inte mer

Det är inga direkta problem med maten, jag har till och med ingen aptit. Träningen går bra, det är kul.
Men jag håller på att bli riktigt jävla deprimerad. Igen. Jag har gråtit i två dagar i rad och jag ser helt förfärlig ut. Min mamma undrade om någon hade slagit mig för jag hade så mörka ringar under ögonen. Kul.
Jag orkar inte mer. Har sån jävla ångest och känner att nu finns det inte något mer kul i livet. Nu är det slut.
Jag kan inte lära mig köra bli för jag är för dålig.
Jag kan inte gå ner i vikt för jag är för fet och lat.
Jag kan inte vara snygg för jag är ful.
Jag kan inte hitta på något kul för jag har inga pengar.
Jag kan inte träffa min pojkvän för han bor någon annan stans.
Jag kan inte vara trevlig för att jag mår dåligt.
Jag kan inte någonting för att jag är värdelös.
Ja, så är det.


Kommentarer
Postat av: cherry

sv: Tack finis, det värmde <3

2011-02-08 @ 14:28:31
URL: http://icecherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0