Planer

Nu har jag laggt upp lite planer för den kommande veckan. Jah ska börja räkna kalorier igen så jag kommer igen igen efter lite dvala. Jag har dessutom köpt proteinpulver idag så jag kan bygga muskler när jag tränar, det kan behövas för det känns inte som att jag har några alls just nu.
Jag ska fortsätta att köra på detoxaktig diet för att må så bra som möjligt. även om jag ätit onyttigt i helgen så tänker jag inte få ångest över det, det tar mig ändå inte dit jag vill! Jag vet såklart att man inte kan styra över när man får ångest eller inte, men jag känner att det är bättre att jobba med det som är positivt. Jag vill bli en normal och vältränad människa nu som mår bra, dock vill jag fortfarande nå 54kg, även om min kropp stretar emot som ett tjurigt barn så tänker jag vinna kampen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0