Rytm

Jag har kommit fram till att jag inte behöver räkna kalorier varje dag för att må bra, det känns bara stressande. Men samtidigt tycker jag att det är stressande att aldrig göra det. Så i dag kom jag på att det bästa nog är när det inte är svart på vitt, allt eller inget. Så jag tänker räkna kalorier vissa dagar, när jag känner att det behövs, men annars är ju mitt mål att inte behöva göra det resten av livet för att må bra. Därför är det ju viktigt att träna på att känna efter i kroppen, och inte bara kolla på siffror, för att veta om man är hungrig eller mätt.

Idag har jag pluggat och senare klippt jag bästa vännen E, det blev en ganska kort page med lite längd frammåt. Det var min första page och jag blev ganska nöjd, trotts att det är ganska svårt att få det perfekt utan att det ser stelt ut. Det blev ungefär så som jag hade det när jag klippte mig i sommras, men som har vuxit ut nu. Jag tycker det är supersnyggt, men jag har ändå bestämt mig för att spara ut håret. Funderar även på att köpa löshår, om jag får råd. Det ser fortfarande ganska tomt ut på kontot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0